Lucruşoare handmade

Un blog cu lucruşoare create cu mult drag

Primul pas, sa incepem!


Salutare tuturor.

Am creat acest blog pentru a arata ca nu-ti trebuie multe cunostinte in domeniu pentru a crea lucruri frumoase , ci doar imaginatie si pasiune.

Eu am inceput totul printr-o joaca.  Dintr-o bluza veche  am facut o fustita, o rochie de-a mamei am transformat-o intr-o salopeta, o esarfa intr-un top. Nu a fost usor, numai eu stiu cate bluze am stricat, cate ace am rupt si de cate ori am zis ca arunc masina de cusut pe geam. Dar de fiecare data cand reuseam sa termin un lucru, satisfactia era nemasurata.

Asa ca, din aceasta pasiune am inceput sa creez hainute.

Inainte de a incepe sa va prezint hainutele create de mine, sa va fac cunostiinta cu prietena mea, Veronica🙂


Single Post Navigation

Comentariile sunt închise.

